Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis naar een Masterclass met Hans Kazàn, Yakult of GfK!

Op woensdag 22 en donderdag 23 september, LIVE in de Jaarbeurs (SuperNova), onder de noemer Best of MIE’21.
MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

MIE
MIE

Een unieke editie met alleen de best beoordeelde sprekers van het digitale Road to MIE 2.0 en de allerlaatste insights. Naast het hoofdprogramma kun je je bovendien aanmelden voor 1 van de Masterclasses met Hans Kazàn, Yakult of GfK. En natuurlijk ontbreekt ook de netwerkborrel met bitterballen! aan het einde van de dag niet.

Bestel vandaag nog je ticket op www.mie.nl en meld je GRATIS aan voor 1 van de masterclasses:

Masterclass Newcom en Hans Kazàn: Omgaan met veranderingen in magische tijden – trends en data

Tijdens deze masterclass nemen we je allereerst mee op reis door het social media-landschap van 2021. Hans Hoekstra geeft je inzicht in de laatste trends, opkomende platforms en een nieuwe indeling van social media-gebruikers op basis van kennis, houding en gedrag. Noël Wever geeft je daarna praktische tips om onder een (complexe) doelgroep succesvol te kunnen meten en dit ook met succes te laten landen in jouw organisatie.

Als klap op de vuurpijl krijg je van Hans Kazàn praktische handvatten die je helpen om vol vertrouwen en met een glimlach om te gaan met veranderingen. Dit alles natuurlijk met een vleugje magie.
Meer informatie en aanmelden

Masterclass Glocalities en Yakult: Een uniforme internationale marketingaanpak creëren door internationale segmentaties en doelgroepen op te bouwen

Mandy Hooijmans en Martin Schiere (Consumer Goods Principal bij Glocalities) laten je in deze masterclass van 1,5 uur ontdekken:
• hoe internationale segmentaties en doelgroepen kunnen helpen bij het opbouwen van een internationale marketingaanpak
• hoe een dergelijke internationale marketingaanpak kan leiden tot een effectievere en efficiëntere marketing
• hoe je landverschillen kunt overbruggen bij het opbouwen van internationale doelgroepen
• hoe je moet kijken naar verschillen binnen een land of markt; die zijn vaak net zo belangrijk als het verschil tussen markten
Meer informatie en aanmelden

Masterclass GfK: Decode the Future

Interactieve en inspirerende GfK-masterclass (incl. lunch) gegeven door Andy Hut.
Meer informatie en aanmelden

Meer informatie over het aanmelden voor een van de masterclasses en de spelregels vind je hier

Let op! Er is nog slechts een beperkt aantal Best of MIE-kaarten beschikbaar!
Bestel nu je ticket! 

Best of MIE’21 - It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitter • Instagram


Lees verder op mie.nl:

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in