Overslaan en naar de inhoud gaan

Com 2.0? De doelgroep schiet terug...

Een paar dagen achter elkaar nu fenomenen voorbij zien komen die allemaal op hetzelfde duiden: onze klant is niet alleen koning, maar ook…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een rijtje voor ik het knaagje van mijn vraagje met u deel:

related partner content for mobile comes here
  • Alan Moore op E-day: ‘trust based marketing’: Communities . Niet toeteren maar... wat dan?
  • Bijeenkomst Volkskrant: biedt platform aan pedopartij en belandt in felle discussie met eigen ombudsman.
  • : Nederlandse eerste OhMyNews burgernieuwssite (“10.000 ooggetuigen als redacteuren”?).
  • Onderzoek i.o.v. pczapperendende BNR columnist : wordt je pc onze populairste tv-zender? 25% van de respondenten zet zelf filmpjes op het web…

Allemaal webcommunicatie in twee richtingen. In mijn eigen jargon: niet toeteren maar trechteren. Lang geleden voorspeld, en nu gebeurt het onder mijn ogen.

Mijn knaagvraag aan u als commprof luidt:
staat u naar uw gevoel:

  1. te knipperen met uw ogen (mijn lijstje hierboven is totaal nieuw voor u) of
  2. geïnteresseerd langs de zijlijn te kijken of
  3. zijn uw schenen blauw van het meespelen?

Benieuwd naar uw ervaringen...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in