Overslaan en naar de inhoud gaan

Cup-a-Soup begint spaarprogramma op de werkplek

Unilever lanceert met Cup-a-Soup een nieuw spaarprogramma gericht op de werkplek: Soup Credits.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via de Cup-a-Soupautomaat kunnen bedrijven sparen voor gadgets en funartikelen. Iedere Cup-a-Soup die wordt genuttigd levert Soup Credits op. Gespaarde Soup Credits kunnen worden ingewisseld tegen bijvoorbeeld een tafelvoetbalspel, een verjaardagversierpakket of Cup-a-Soup mokken.

related partner content for mobile comes here

Bedrijven die een Cup-a-Soupautomaat in hun pand hebben staan, kunnen aan het programma deelnemen door zich te registreren op . Met hun Cup-a-Soupautomaat sparen zij automatisch voor Soup Credits. Bonusacties kunnen het spaarproces versnellen.

Alle bedrijven met een Cup-a-Soupautomaat hebben een introductiepakket ontvangen, met daarin uitgebreide informatie over het spaarprogramma. Tevens bevat het pakket posters en stickers waarmee deelname aan het programma binnen de organisatie kenbaar kan worden gemaakt. Deelnemers worden eens per kwartaal via een e-mail nieuwsbrief op de hoogte gehouden van alle actuele ontwikkelingen rondom het programma, zoals bonusacties en nieuwe spaarcadeaus.

Voor de ontwikkeling en uitvoering van het programma heeft Unilever loyaltymarketingspecialist ingeschakeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in