Cup-a-Soup begint spaarprogramma op de werkplek


Via de Cup-a-Soupautomaat kunnen bedrijven sparen voor gadgets en funartikelen. Iedere Cup-a-Soup die wordt genuttigd levert Soup Credits op. Gespaarde Soup Credits kunnen worden ingewisseld tegen bijvoorbeeld een tafelvoetbalspel, een verjaardagversierpakket of Cup-a-Soup mokken.
Bedrijven die een Cup-a-Soupautomaat in hun pand hebben staan, kunnen aan het programma deelnemen door zich te registreren op www.soupcredits.nl. Met hun Cup-a-Soupautomaat sparen zij automatisch voor Soup Credits. Bonusacties kunnen het spaarproces versnellen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlle bedrijven met een Cup-a-Soupautomaat hebben een introductiepakket ontvangen, met daarin uitgebreide informatie over het spaarprogramma. Tevens bevat het pakket posters en stickers waarmee deelname aan het programma binnen de organisatie kenbaar kan worden gemaakt. Deelnemers worden eens per kwartaal via een e-mail nieuwsbrief op de hoogte gehouden van alle actuele ontwikkelingen rondom het programma, zoals bonusacties en nieuwe spaarcadeaus.
Voor de ontwikkeling en uitvoering van het programma heeft Unilever loyaltymarketingspecialist Dunck ingeschakeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid