Overslaan en naar de inhoud gaan

Boukje Taphoorn marketingdirecteur bol.com

Daarmee is per 1 maart volgend jaar de directie weer compleet.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Boukje Taphoorn (42) neemt de directiefunctie marketing over van Margaret Versteden, die onlangs van directierol is gewisseld en nu directeur Winkels (CCO) bij bol.com is. Als directeur Marketing (CMO) wordt Taphoorn eindverantwoordelijk voor onder andere marketingcommunicatie en brand management, business development, customer & partner service en bol.com retail media groep (adverteren via bol.com).

related partner content for mobile comes here

Taphoorn komt van Google, waar ze meer dan vijf jaar werkte en eindverantwoordelijk was voor de sectoren FMCG, automotive, consumer electronics en food retail.

Ze begon bijna twintig jaar geleden bij Unilever. Eerst als marketeer in Nederland om vervolgens in Londen het Europese brandmanagementteam van de Unilever Home Care merken te leiden. Voordat ze de overstap maakte naar Google, werkte Taphoorn ook voor de reclamebureaus wieden+kennedy en KesselsKramer.

Directie


Na het vertrek van Daniel Ropers nam Huub Vermeulen 1 oktober de rol van algemeen directeur over bij bol.com. Hij blijft daarbij ook nog steeds eindverantwoordelijk voor de fulfilment-afdeling. De dagelijkse aansturing van deze afdeling krijgt Olaf van den Brink, als director Logistiek sinds september 2015 werkzaam bij bol.com.

Na het vertrek van Daniel Ropers nam Huub Vermeulen 1 oktober de rol van algemeen directeur over bij bol.com. Hij blijft daarbij ook nog steeds eindverantwoordelijk voor de fulfilment-afdeling. De dagelijkse aansturing van deze afdeling krijgt Olaf van den Brink, als director Logistiek sinds september 2015 werkzaam bij bol.com.

De directie van bol.com bestaat naast Huub Vermeulen uit Gert-Jan Janssen (directeur Finance & Support, CFO), Jurrie van Rooijen (directeur IT, CTO), Margaret Versteden (directeur Winkels, CCO) en vanaf 1 maart 2018 sluit Taphoorn aan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in