Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijenkorf lanceert meest persoonlijke bannercampagne ooit

Achtervolg je vrienden en familie met een banner met joúw foto, naam en verlanglijstje.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Om je eigen bannercampagne aan te maken ga je naar

related partner content for mobile comes here

verlanglijst.debijenkorf.nl. Hier kun je een foto van jezelf uploaden en je naam invoeren, waarna je een verlanglijstje kunt samenstellen door te kiezen uit een selectie Bijenkorf artikelen. Dit verlanglijstje kun je vervolgens delen met bekenden, vrienden of familie via e-mail of Whatsapp.

. Hier kun je een foto van jezelf uploaden en je naam invoeren, waarna je een verlanglijstje kunt samenstellen door te kiezen uit een selectie Bijenkorf artikelen. Dit verlanglijstje kun je vervolgens delen met bekenden, vrienden of familie via e-mail of Whatsapp.

Tot zover niet zo bijzonder. Echter, wie op de uitnodiging klikt en toestemming geeft voor het plaatsen van een cookie, krijgt de dagen daarna op uiteenlopende plekken de banner te zien met jouw foto, naam en cadeauwensen.

Deze manier van achtervolgen van de internetgebruiker is een bekende online marketingtechniek die bekend staat als remarketing of retargeting. Met remarketing benader je bezoekers die jouw website eerder hebben bezocht, met een (marketing)boodschap die herinnert aan producten die ze eerder hebben bekeken.

Het verschil met 'normale' retarging campagnes is dat de cookie (die de internetgebruiker identifeert als zijnde een potentiële klant) niet wordt geplaatst tijdens een bezoek aan een website, maar op uitnodiging van een goede bekende. Acceptatie van de uitnodiging fungeert als optin voor het activeren van jouw persoonlijke campagne.

Jouw persoonlijke verlanglijstje is zo op de meest uiteenlopende plaatsen zichtbaar. Moet de ontvanger natuurlijk geen adblocker hebben geinstalleerd. ;-).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in