Overslaan en naar de inhoud gaan

Aidsfonds zet liefde centraal in nieuwe positionering

Positionering is samen met N=5 ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Niet dood en verderf staan centraal in de nieuwe positionering van het Aidsfonds, maar de liefde krijgt de hoofdrol. Hiermee wordt liefde in de breedste zin van het woord bedoeld. Liefde voor je partner, liefde voor je kind en ga zo maar door. Het Aidsfonds wil met de nieuwe positionering ervoor zorgen dat deze liefdes worden beschermd. Tegen aids, stigmatisering en discriminatie.

related partner content for mobile comes here

In Nederland wordt 80% van de mensen die besmet zijn met het hiv-virus behandeld. Ieder jaar overlijden er echter wereldwijd nog een miljoen mensen aan de gevolgen van aids. Van de 37 miljoen mensen met hiv krijgt maar de helft aidsremmers. Het Aidsfonds roept met deze campagne dan ook iedereen op om te helpen een einde te maken aan aids.

Credits


Klant: Aidsfonds
Campagneleider: Bert Herberigs
Hoofd involvement: Eva Matze
Bureau: N=5
Concept: Thijs Bontje en Daniel te Lindert; Neeltje Vervoort en Maureen van den Akker
Art Direction: Neeltje Vervoort
Copy: Maureen van den Akker
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Judith Lavalette, Vera van Dam
RTV Producer: Christ Bloemheuvel
Interactive Producer: Barbara Leusink
Fotografie: Chris de Bode
Productiemaatschappij: The Ambassadors
Mediabureau: De Media Maatschap


Strategie: Bastiaan Weers
Account: Judith Lavalette, Vera van Dam
RTV Producer: Christ Bloemheuvel
Interactive Producer: Barbara Leusink
Fotografie: Chris de Bode
Productiemaatschappij: The Ambassadors
Mediabureau: De Media Maatschap

Interactive Producer: Barbara Leusink


Fotografie: Chris de Bode
Productiemaatschappij: The Ambassadors
Mediabureau: De Media Maatschap

Productiemaatschappij: The Ambassadors


Mediabureau: De Media Maatschap

Mediabureau: De Media Maatschap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in