Overslaan en naar de inhoud gaan

Goudkoorts in eindejaarscampagne Holland Casino

Wie in december komt spelen, maakt kans op kilo’s goud.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met deze prijzenpot wil het casino het voor vaste én nieuwe gasten extra aantrekkelijk maken om in de feestmaand een bezoekje te brengen aan een van de twaalf vestigingen van Holland Casino.

related partner content for mobile comes here

De kans om goud te winnen spreekt tot de verbeelding. Goud heeft een connotatie van rijkdom en (financiële) mogelijkheden. Om dit gevoel te vangen in een activerend thema ontwikkelde Quince de December Gold Rush-campagne voor Holland Casino.

Goudzoekers spreken (potentiële) spelers aan op hun avontuurlijke en competitieve kant. Ze barsten door abri’s, rennen door digital billboards en slaan zelfs hun kamp op voor Holland Casino.

De campagne gaat vandaag van start met een tv-commercial. Vanaf maandag komen daar abri’s, radio, digital screens, trams, online video’s en instore bij.

 






Klant: Holland Casino
Verantwoordelijk bij klant: Irene Van Deijl
Bureau: Quince Amsterdam
Regie TVC: Alain Friedrichs
Productie TVC/ Fotografie: Hesdy Doest, Claudia Creebsburg

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in