Overslaan en naar de inhoud gaan

Dick van Motman wordt wereldwijd topman bij Dentsu

Hij krijgt de leiding over alle creatieve bureaus van de Dentsu Creative Agencies.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nederlander Dick van Motman maakt promotie: hij is vanaf nu wereldwijd topman van de creatieve bureaus van Dentsu Aegis. Hij neemt het stokje over van Masahiko Hibino, die eind dit jaar met pensioen gaat.

related partner content for mobile comes here

Eerste niet-Japanse regionale topman


Voorheen was Motman directeur van Dentsu Aegis Zuidoost-Azië. Hij werkt sinds 2013 bij Dentsu en was de eerste niet-Japanese regionale topman. Zijn opvolger is nog niet bekend. 

Dentsu Aegis Zuidoost-Azië. Hij werkt sinds 2013 bij Dentsu en was de eerste niet-Japanese regionale topman. Zijn opvolger is nog niet bekend. 

. Hij werkt sinds 2013 bij Dentsu en was de eerste niet-Japanese regionale topman. Zijn opvolger is nog niet bekend. 

Het Japanse Dentsu is een van de grootste bureaugroepen ter wereld. In 2012 nam het Japanse bedrijf mediagroep Aegis uit het Verenigd Koninkrijk over en vormde dat om tot Dentsu Aegis Network. Daar vallen onder meer Carat, Isobar, Vizeum en McGarrybowen (in Nederland Achtung!mcgarrybowen) onder. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in