Hans Peters wordt chief customer officer bij Eneco Groep
Hans Peters (49) begint 1 februari 2018 als chief customer officer binnen Eneco Groep. In deze nieuwe rol binnen Eneco Groep wordt Peters…


Hans Peters (49) begint 1 februari 2018 als chief customer officer binnen Eneco Groep. In deze nieuwe rol binnen Eneco Groep wordt Peters verantwoordelijk voor de bedrijfsonderdelen die zich richten op de particuliere en zakelijke klanten van onder andere de merken Eneco, Oxxio en Woonenergie in Nederland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Peters is op dit moment als commercieel directeur bij NS integraal verantwoordelijk voor de omzet, voor de digitalisering van de dienstverlening, en voor het klantoordeel van het reizigersbedrijf van de Nederlandse Spoorwegen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEerder werkte hij bij Unilever in diverse commerciële directiefuncties in de Benelux, Egypte, Scandinavië en het Verenigd Koninkrijk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid