Overslaan en naar de inhoud gaan

John van Lottum en Anke Meulendijks starten partnershipbureau Deux

Deux noemt zichzelf ‘creatief partnershipbureau’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voormalig toptennisser John van Lottum, nu director brand partnerships bij Eredivisie en Anke Meulendijks, director brand partnerships & propositions bij Eredivisie, starten Deux een ‘creatief partnershipbureau'. Van Lottum en Meulendijks blijven ook werkzaam voor de Eredivisie en Fox Sports (Eredivisie Media en Marketing CV).

related partner content for mobile comes here

Influencers
Het bureau beoogt partnerships tot stand te brengen tussen merken en platformen of merken en merken. Onder ‘platformen’ verstaan de initiatiefnemers onder meer dingen die zijn gerelateerd aan sport, cultuur, muziek of media. Deux: ‘Maar ook bekende personen en infuencers.’ Deux wil een rol spelen bij zowel creatie als activatie.

Klanten
Deux verwezenlijkte al een sponsor- en marketingactivatie voor Heineken rondom de ‘More than a Race' campagne als onderdeel van het partnership tussen Heineken en de Formule I. Daarnaast is Deux momenteel medeverantwoordelijk voor partnerships rondom de Flying Dutch 2018. Ook is Deux betrokken bij POM, een internationaal modemerk met Nederlandse roots.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in