Overslaan en naar de inhoud gaan

Test nu je marketingskills met de Nationale MQ Test

Beroepsvereniging NIMA lanceert vandaag de nieuwe Nationale MQ Test, waarmee marketeers hun actuele marketingkennis kunnen toetsen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Beroepsvereniging NIMA lanceert vandaag de nieuwe Nationale MQ Test, waarmee marketeers hun actuele marketingkennis kunnen toetsen.

related partner content for mobile comes here

De test heeft tot doel om professionals in korte tijd een idee te geven of hun kennis en kunde nog helemaal bij de tijd is.

De Nationale MQ-test werd eerder georganiseerd in 2015 en 2016. Volgens NIMA deden toen niet alleen marketeers de test maar ‘ook opvallend veel professionals buiten het marketingvak.

NIMA: ‘Dat viel de meesten overigens niet mee: de vragen zijn van het niveau NIMA Basis en A en bestrijken (online) marketing, sales, communicatie en marktonderzoek. De echte commerciële duizendpoten zijn dus in het voordeel.

‘Kennis van online marketing levert ook voordeel op, maar alleen in combinatie met de echte marketing basics. Daarbij is snel en foutloos kunnen werken een pré: de Nationale MQ Test houdt rekening met de tijd die wordt gebruikt bij het invullen.’

De test bestaat uit 25 meerkeuzevragen en het invullen kost ongeveer een kwartier, waarna de deelnemer de score krijgt toegezonden. Meedoen kan tot en met 31 mei 2018.

De winnaar van de MQ Test 2017 wint een AppleWatch. Wie tweede of derde wordt maakt kans op een gratis ticket voor de NIMA Marketing Day of mag deelnemen aan een masterclass naar keuze.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in