Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital media agency Wannahaves stelt Danny Cortenraede aan als directeur en partner

Mede-aandeelhouders van het bureau zijn Gregory van der Wiel, Demy de Zeeuw en Eljero Elia.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De drie voetballende ondernemers zijn tevens investeerder in het grootste voetbalplatform op Instagram 433 (26+ miljoen volgers) en het snelgroeiende lifestylemerk BALR. Wannahaves is hier aan toegevoegd als digital media agency, gespecialiseerd in (social) content creatie, influencer marketing en social media management.

related partner content for mobile comes here

 

Cortenraede werkte hiervoor bij onder andere voor Tele2, Vodafone en Sony en heeft tevens de nodige ervaring met het opschalen van start-ups. Bij Wannahaves staat de nieuwe managing directeur voor de taak om de torenhoge ambities van de oprichters waar te maken. Wannahaves wil op korte termijn uitgroeien tot wereldspeler op het gebied van social content creatie en influencer marketing.

 

Het Wannahaves-team heeft de eerste stappen naar het realiseren van deze amibitie inmiddels gezet. Zo zijn er samenwerkingen opgezet met onder andere Nike, Samsung, Gassan Diamonds en Hilton. 'Dit is een mooi begin,' vertelt Cortenraede, 'maar we zijn alweer volop bezig met nieuwe samenwerkingen in New York en Londen. De potentie van Wannahaves is oneindig.' 

Grote vraag social content
De nieuwe directeur signaleert een sterk groeiende vraag naar social content bij merken. 'Wannahaves is helemaal ingericht om in deze behoefte te voorzien. Kijk naar de campagne die we met Nike hebben opgezet. Alle content hebben we puur ontwikkeld voor social media en verspreid op Instagram-kanalen als 433. Wij leveren de strategie, de content én de kanalen, zodat alles naadloos op elkaar aansluit.'



 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in