Overslaan en naar de inhoud gaan

Nuon laat Diederik Jekel de energie van waarderen onderzoeken

In de laatste tv-commercial van de ‘luisteren geeft energie’ campagne staat ‘waarderen’ centraal.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De energieleverancier komt met het populair-wetenschappelijke format ‘Energie van waarderen’.

Wetenschapsjournalist Diederik Jekel onderzoekt samen met psycholoog Irith Koster wat meer waarderen fysiek en mentaal met ons doet en wat het kan doen voor kijkers in hun eigen leven.

Ella Hollander-Jalil, manager Branded content & engagement bij Nuon: ‘Met dit online content format willen we benadrukken hoe belangrijk het tonen van waardering is in menselijke relaties. Uit onderzoek blijkt namelijk dat waarderen niet vanzelfsprekend is. Wij Nederlanders zijn er niet goed in. Deze aflevering is de eerste stap om Nederland te helpen een beetje beter te leren waarderen. We doen dit als Nuon omdat we zelf streven naar goede, langlopende relaties met onze klanten. Waardering tonen is daarin cruciaal.
 

related partner content for mobile comes here


Credits
Bureau: Lemon Scented Tea
Productiemaatschappij: Bruut Amsterdam
Geluid: LAB-3
Verantwoordelijk bij klant: Ella Hollander-Jalil, Ingrid Von Seida

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in