Overslaan en naar de inhoud gaan

Talpa komt met één salesorganisatie, OMS verdwijnt

De organisatie gaat Talpa Media Solutions heten, geleid door CCO Peter de Mönnink.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Talpa Media Solutions is een samenvoeging van de sales van SBS, OMS, Talpa Radio, Social1fluencers en het nieuwe Emesa.  

Dat werd vanmiddag bekendgemaakt tijdens een event in het DeLaMar Theater, waar het nieuwe Talpa Network werd gepresenteerd.

De samenvoeging betekent dat het nog jonge OMS verdwijnt als merk. OMS doet de spotverkoop voor onder meer de radiozenders van Talpa Radio. CEO van OMS Joris van der Pol treedt toe tot het senior managementteam, dat verder bestaat uit Dave Kroon (SBS), Eleonora Jansen (SBS), Dorine van Mullem (SBS), Allard Korenhof (SBS) en Tijmen Bos (Talpa Radio). Het totale salesbedrijf bestaat uit 170 professionals. 

related partner content for mobile comes here

Salespersoon 2.0


Talpa Media Solutions krijgt ook strategisch accountmanagement en een nieuw soort salesmanagers. Je zou het een salespersoon 2.0 kunnen noemen. De Mönnink: ‘Dat zijn Strategic Account Managers die continue in contact met de klant staan en vraagstukken weten te vertalen naar de experts in de organisatie. Ze nemen de coördinatie in handen, zodat je echt een one stop shop voor marketeers krijgt. Dat willen we zijn. Marketeers zijn altijd op zoek naar de ingang bij een bedrijf. Wij zeggen: hier heb je de ingang en hier is de contactpersoon. We loodsen je door de mogelijkheden heen. Dat geeft kracht rond die moeilijke problematiek van data, content creatie en performance.’

Talpa Media Solutions krijgt ook strategisch accountmanagement en een nieuw soort salesmanagers. Je zou het een salespersoon 2.0 kunnen noemen. De Mönnink: ‘Dat zijn Strategic Account Managers die continue in contact met de klant staan en vraagstukken weten te vertalen naar de experts in de organisatie. Ze nemen de coördinatie in handen, zodat je echt een one stop shop voor marketeers krijgt. Dat willen we zijn. Marketeers zijn altijd op zoek naar de ingang bij een bedrijf. Wij zeggen: hier heb je de ingang en hier is de contactpersoon. We loodsen je door de mogelijkheden heen. Dat geeft kracht rond die moeilijke problematiek van data, content creatie en performance.’

De nieuwe commerciële organisatie staat er nog niet direct, daarom werkt Talpa Media Solutions de eerste maanden volgens een buddy-systeem. ‘Vanaf dag één merken klanten het verschil en gefaseerd werken we naar geïntegreerde teams toe’.

Fotografie: William Rutten

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Leo Boom

Ik wil graag een directe e mail versturen naar John de Mol. Heeft u een adres of nr. voor mij.
Met vriendelijke groet, Leo boom

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in