Overslaan en naar de inhoud gaan

KNVB wint DDMA Customer Data Award 2017

Andere genomineerden zijn Vacanceselect, Manutan en Bilderberg Hotels.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Customer Data Award bekroont de succesvolle inzet van klantdata op operationeel, tactisch en strategisch niveau. Een vakjury beoordeelt de inzendingen op rendement, 'verankering in de organisatie' en impact van het datagebruik op klanten. De winnaar vorig jaar was Vakmedianet. 

related partner content for mobile comes here

Dit jaar viel het de jury op dat ‘data intelligence’ leidend is geworden bij het voeren van de klantdialoog. Uit het juryrapport: 'De ingediende cases geven allemaal blijk van de wens tot professionalisering op marketing en salesgebied, ambities om te excelleren in het ontwikkelen en toepassen van datagedreven processen, een hoge mate van klant- en databewustzijn en – net zo belangrijk – een sterk lerend vermogen.'

In een toelichting zegt juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions) dat de KNVB laat zien 'dat de creatieve toepassing van data een enorme impact kan hebben op de ondernemingsstrategie'. Ook de consistente inrichting van de organisatie en het degelijke gebruik van middelen als gevolg van strategische keuzen zijn redenen om de voetbalbond als winnaar uit te roepen.

De KNVB presenteert de winnende case vandaag, donderdag 23 november, op de DDMA Data Dag. Ook de drie andere genomineerden komen over hun aanpak vertellen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in