Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea heeft pop-up store voor cadeaus in Utrecht

In het verlengde van de merkcampagne ‘Aandacht maakt alles mooier’ staat nu ‘Geven met aandacht’ centraal.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ikea opende vandaag een tijdelijke cadeauwinkel op het Vredenburgplein in Utrecht, de Ikea Gift Shop.

related partner content for mobile comes here

Het is de eerste keer dat Ikea een winkel in de binnenstad opent, speciaal voor de feestdagen. Mensen kunnen ook de tijdelijke online Gift Shop bezoeken.

In het verlengde van de merkcampagne ‘Aandacht maakt alles mooier’ staat zo de komende maanden ‘Geven met aandacht’ centraal, gericht op de feestdagen.

Foute kerstfoto

Naast het kopen van de producten kunnen mensen ook meedoen aan verschillende activiteiten zoals gepersonaliseerde rijmpjes op maat maken, het versturen van persoonlijke ansichtkaarten en een ‘foute’ kerstfoto maken.

Ze hebben de mogelijkheid cadeaus in te pakken en in de ‘video booth’ kunnen ze een boodschap opnemen waarna ze een sticker ontvangen met een QR-code die op het cadeau kan worden geplakt. Met een smartphone-app scant de ontvanger deze code en wordt de persoonlijke video zichtbaar.

Buiten de openingstijden kunnen mensen op het Vredenburgplein een interactief beeldscherm bedienen waarop ze de te kopen producten kunnen zien en bestellen.

De winkel is tot en met oudejaarsdag open.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in