Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMA roept op: ‘Data maak er iets moois van’

De Vereniging voor Data en Marketing begint een B2B-campagne
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hoe snel en complex de ontwikkelingen op het gebied van data en marketing ook zijn, uiteindelijk draait alles om creativiteit. Die boodschap wil de Vereniging voor Data en Marketing (DDMA) overbrengen in een nieuwe campagne.

related partner content for mobile comes here

‘Als je het hebt over data en marketing, zien mensen nullen en enen voor zich’, vertelt Diana Janssen, directeur DDMA. ‘Met deze campagne willen wij de sector vertellen dat het gaat om balans tussen data, creativiteit en technologie.’

Moeilijke woorden


Dat doet de DDMA met een online film, gemaakt door Ceci n'est pas un bureau en de producenten van WeFilm. In de video zie je een vader die zijn zoon naar school brengt. Vader is marketeer, hij belt in de auto met een collega over ‘marketing automation’ en ‘personalized marketing strategy’.

Dat doet de DDMA met een online film, gemaakt door Ceci n'est pas un bureau en de producenten van WeFilm. In de video zie je een vader die zijn zoon naar school brengt. Vader is marketeer, hij belt in de auto met een collega over ‘marketing automation’ en ‘personalized marketing strategy’.

‘Data watte?’ vraagt zijn zoon. Vader probeert het uit te leggen, maar denkt dat het nog veel te ingewikkeld is. Uit de film blijkt dat de achtjarige jongen het eigenlijk heel goed begrijpt.

Doelen van de campagne


DDMA wil nieuwe leden werven en huidige leden (werkzaam bij 300 bureaus, merken en media) laten zien dat de vereniging begrijpt wat hen bezighoudt. De campagne is vanaf woensdag te zien via sociale media (bureaus Your Social en Oogst). Janssen: ‘Zoals het experts op het gebied van marketing en data beaamt, zullen we de campagne continu monitoren en bijsturen waar nodig. Wie weten zetten we ook nog andere platformen in.’

DDMA wil nieuwe leden werven en huidige leden (werkzaam bij 300 bureaus, merken en media) laten zien dat de vereniging begrijpt wat hen bezighoudt. De campagne is vanaf woensdag te zien via sociale media (bureaus Your Social en Oogst). Janssen: ‘Zoals het experts op het gebied van marketing en data beaamt, zullen we de campagne continu monitoren en bijsturen waar nodig. Wie weten zetten we ook nog andere platformen in.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in