Extra's voor typische Nederlander Bart in tweede SNS-commercial


Nederlanders zijn dol op extra’s. Bij de supermarkt worden we dan ook overladen met spaaracties, klantenkaarten en cadeautjes.
TN’er Bart, de Typische Nederlander, is er in de tweede commercial uit de nieuwe campagne voor SNS ook gek op. En daarom is hij ook zo blij met SNS: daar krijg je dan wel geen musicalmunten, hangende tuintjes of dierentuindomino, maar extra’s die je echt wat opleveren. Rente op je betaalrekening bijvoorbeeld.
Credits:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVerantwoordelijk bij klant: Patrick Kuijsters, Mariëlle Krouwel, Maartje Bersi, Rachel Grezel,
Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
Strategie: Eddy Salfischberger, Gabriël Snuverink
Account: Danielle Boskemper, Juliette Tiggelman
RTV producer: Carmen Ramsaran, Rosa Staal
Productiemaatschappij: Suikerdepot
Executive producer: Paul Harting
Regisseur: Werner Damen
Offline editor: MRTN Martin Heijgelaar
Post productie: The Compound
Mediabureau Vizeum: Evert Bronkhorst
Muziek: Cris&Jef
Sound design: Studio Alfred Klaassen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid