Overslaan en naar de inhoud gaan

Domino’s zet in op 'late night'-bestellen in branded contentcampagne

De keten wil dat de klant ook na 20:00 pizza’s bestelt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Domino’s Pizza wil meer aandacht vestigen op het nuttigen van pizza na 20:00. De pizzaketen heeft hiervoor een branded contentcampagne uitgerold bij Qmusic, maar er zal ook een commercial worden uitgezonden bij verschillende radiostations en er is een deal gesloten met Ben & Jerry’s. Er zullen ook uitingen worden getoond in de vestigingen van alle Nederlandse Domino’s.

related partner content for mobile comes here

‘Door middel van branded content willen wij op een subtiele wijze onze klanten bewust maken van het feit dat Domino’s na 20:00 nog steeds klaar staat om een lekkere hap te verzorgen tijdens het studeren, na het overwerken of tijdens een avondje bankhangen’, vertelt Nicky Claeys, cmo Domino’s Nederland & België.

Van 13 tot en met 17 november zullen Qmusic-dj’s Menno Barreveld en Kaj Merckx tijdens de uitzendingen Domino-effect spelen met de luisteraars. Groepen van vier vrienden kunnen zich hiervoor opgeven. In de uitzending zullen de deelnemers worden gebeld en als een volledige vriendengroep opneemt met een in de uitzending bekend gemaakt codewoord, winnen zij een pizzafeestje. Degene die zichzelf en de groep heeft opgegeven wint ook een jaar lang gratis pizza.

Naast dit Qmusic-radiospel zullen andere radiozenders een commercial uitzenden over het na 20:00 bestellen van een pizza. In winkels waar Ben & Jerry’s in het assortiment zit, is een speciale ‘late night’-aanbieding beschikbaar gesteld, gesponsord door het ijsmerk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
mohib mohib abbas

Ik hou van domino-pizza, ik bestel altijd pizza halverwege de nacht en gebruik coupon van super
https://www.supersavermama.nl/dominos-pizza-kortingscode

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in