Overslaan en naar de inhoud gaan

Coopr wint bureaupitch voor Coca-Cola Nederland

Coca-Cola heeft Coopr na een bureaupitch geselecteerd voor de PR-activiteiten voor Coca-Cola in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Coca-Cola heeft Coopr na een bureaupitch geselecteerd voor de PR-activiteiten voor Coca-Cola in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Het Rotterdamse bureau gaat voor zowel Coca-Cola Nederland als Coca-Cola European Partners Nederland aan de slag.

Kirsten van Zandwijk, communicatiemanager van Coca-Cola Nederland, zegt dat Coopr een sterk plan presenteerde tijdens de pitch, en dat de stijl en werkwijze goed bij de cultuur van Coca-Cola passen.

Ze stelt in het persbericht dat Cooprs pitch ‘ook reëel en met oog voor eventuele risico’s’ is.

Van Zandwijk doelt daarbij op de richtlijnen voor verantwoordelijke communicatie, bijvoorbeeld geen campagnes gericht op jongeren onder de 13 jaar. 'Het is belangrijk dat de bureaus waar we mee werken daar scherp op zijn en hun plannen daarop inrichten.'

Jos Govaart, directeur en medeoprichter van Coopr, vindt het ‘gaaf om te mogen werken voor een van de meest aansprekende merken ter wereld’. Coca-Cola heeft volgens hem ook inhoudelijk interessante uitdagingen.

Jos Govaart: ‘Coca-Cola is een lovebrand en is ook meer dan alleen het merk Coca-Cola. Het portfolio van Coca-Cola wordt steeds breder en elk drankje kent weer een specifieke doelgroep en communicatieaanpak. Tegelijkertijd zijn er diverse maatschappelijke thema's waar het bedrijf op acteert, zoals het onlangs gecommuniceerde actieplan voor duurzaamheid.'

Foto: Mike Mozart

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in