Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald’s komt wederom met digitale adventskalender

De fasfoodketen: ‘Het succes zit ‘m in het bieden van een dagelijkse verrassing, een momentje van geluk.’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dit jaar komt McDonald’s voor de derde keer met de Cadeau Kalender. De Cadeau Kalender, die geïnspireerd is op de adventskalender, is toegankelijk via de mobiele app van het hamburgerrestaurant. McDonald’s: ‘Wij geven onze gasten tijdens de decembermaand iedere dag een ander cadeau: mooie kortingen, unieke wannahaves en de mooiste prijzen.’

related partner content for mobile comes here

Nieuw
McDonald’s zegt de Cadeau Kalender in een heel nieuw jasje gestoken te hebben.

Groei
Dat McDonald’s nu voor de derde keer komt met de Cadeau Kalender, wijst erop dat het commercieel een interessant marketingmiddel is. Erwin Dito, directeur marketing van McDonald’s Nederland, zegt dat het succes van de Cadeau Kalender schuilt in het bieden van een dagelijkse verrassing, een momentje van geluk. Dito: ‘We zien dat de Cadeau Kalender een substantieel verschil maakt in de maand december. De campagne draagt bij aan een flinke groei van gasten die onze restaurants bezoeken én een forse toename van app installs.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in