Overslaan en naar de inhoud gaan

Those Who Can gaat internationale samenwerking aan met Ludwig

Aansluiting geeft het Nederlandse freelance collectief toegang tot wereldwijde accounts.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ludwig is een wereldwijd werkend brand agency met kantoren in Luxemburg en Montreal en vanaf begin 2018 in Shanghai. Door samenwerkingsverbanden aan te gaan met  experts in verschillende markten, zijn zij in staat te opereren op wereldwijde accounts met werk dat wordt geproduceerd vanuit een lokaal perspectief, onder het motto 'Honor Local, create global'.

related partner content for mobile comes here

Ludwig heeft al partnerships in de VS, Engeland, Frankrijk, Luxemburg, Zwitserland, Duitsland, Denemarken, Zweden, Brazilië, Chili, Canada en China. Vanaf vandaag vult Those Who Can de Nederlandse afvaardiging in van Ludwig.

Those Who Can presenteerde zich vorige maand als netwerkcollectief, bestaande uit negentien freelance creatieven die stuk voor stuk hun sporen hebben verdiend in het vak. Joris van Elk, oprichter van Those Who Can. 'Voor ons is dit een uitgelezen kans om alle ervaring en expertise van ons netwerk bereikbaar te maken voor grote spelers die geloven in de kracht van een collectief. Daarnaast biedt het ons de mogelijkheid om eventueel samen te werken met gelijkgezinde creatieven vanuit verschillende landen.'

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in