
In de categorie Company Bus waren 1.904 van de 3.000 ingekomen stemmen voor de Artis-bus. Het publiek mocht stemmen via een speciale website nadat een onafhankelijke vakjury een aantal genomineerden had geselecteerd uit alle buscampagnes van 2003. De jury vond met name ‘de flexibele inzet van de achterruit’ een optimale benutting van de creatieve mogelijkheden van vervoersreclame.
FHV/BBDO ontwikkelde het prijswinnende ontwerp voor de bus. Het ontwerp maakt deel uit van een grotere campagne 'Met de Artis jaarkaart maak je vrienden'. De campagne bestaat uit een serie afbeeldingen waarin de band tussen kind en Artis-dier centraal staat.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens
De oranje Artis-bus blijft ook het komende jaar in de omgeving van
Amsterdam rijden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee