
In de categorie Company Bus waren 1.904 van de 3.000 ingekomen stemmen voor de Artis-bus. Het publiek mocht stemmen via een speciale website nadat een onafhankelijke vakjury een aantal genomineerden had geselecteerd uit alle buscampagnes van 2003. De jury vond met name ‘de flexibele inzet van de achterruit’ een optimale benutting van de creatieve mogelijkheden van vervoersreclame.
FHV/BBDO ontwikkelde het prijswinnende ontwerp voor de bus. Het ontwerp maakt deel uit van een grotere campagne 'Met de Artis jaarkaart maak je vrienden'. De campagne bestaat uit een serie afbeeldingen waarin de band tussen kind en Artis-dier centraal staat.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)
De oranje Artis-bus blijft ook het komende jaar in de omgeving van
Amsterdam rijden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid