Overslaan en naar de inhoud gaan

Mercedes-Benz positioneert zich als innovatief bedrijf, ook in de digitale uitingen rond Ajax-wedstrijden

Op de digitale billboards zijn tijdens de wedstrijden beelden te zien van het innovatieve dashboard van de nieuwste elektrische modellen.
De elektrische hoogmis van Mercedes-Benz
De elektrische hoogmis van Mercedes-Benz
De elektrische hoogmis van Mercedes-Benz
De elektrische hoogmis van Mercedes-Benz

Met de start van het nieuwe voetbalseizoen wil Mercedes-Benz zich in zijn merkuitingen meer presenteren als innovatief bedrijf. Dat is zelfs onderdeel van de strategie. De merkuitingen op de digitale billboards bij Ajax moeten de nadruk leggen op de innovaties bij Mercedes-Benz en Mercedes-EQ in het bijzonder.

related partner content for mobile comes here

Tijdens de wedstrijden zijn op de digitale billboards beelden te zien van de EQE en EQS van Mercedes-EQ. Bovendien worden afbeeldingen getoond van het hyperscreen, het innovatieve dashboard dat in deze elektrische modellen van Mercedes-Benz verkrijgbaar is. Hiermee wordt tevens de tagline ‘Innovations by’ benadrukt.

 

Transitie

Mercedes-Benz legt volgens Peter Zijlstra, marketing manager van Mercedes-Benz Nederland, in zijn strategie de nadruk op de transitie naar elektrisch rijden. ‘Luxe en duurzaamheid horen bij elkaar en komen bij Mercedes-Benz tot uiting in technologische vooruitgang en innovaties. Dat willen wij in onze merkuitingen bij Ajax dit seizoen duidelijk laten zien.’

De merkuitingen zijn een afgeleide van Mercedes-Benz’ eerste merkcampagne rond innovatie. Deze campagne werd in juni in Nederland op televisie gelanceerd. De campagne met als thema ‘Magical Garage’ (zie uitgebreide brand film hieronder), beschrijft een magische plek waar toonaangevende innovaties voor de toekomst van mobiliteit ontstaan.

Innovations by Mercedes-Benz: Magical Garage

Over de elektrische ambities van Mercedes-Benz

Mercedes-Benz heeft zich ten doel gesteld om tegen 2030 een volledig elektrisch modellengamma te realiseren, als de marktomstandigheden dit toelaten. Mercedes-Benz: ‘Het portfolio omvat binnenkort negen volledig elektrische modellen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in