Gardeners ontwikkelt nieuwe identiteit en campagne Gaiyo


Deze week is Gaiyo gelanceerd, een app waarin aanbieders van deelvervoer zijn samengebracht. Aangesloten partijen zijn onder meer NS, Check, Bolt, Cargoroo en Tier. Garderners ontwikkelde de nieuwe merk- & impactstrategie, merkidentiteit, logo en introductiecampagne.
De naam Gaiyo betekent ‘overzicht’ in het Japans. De app geeft overzicht deelopties in de buurt zoals deelauto’s, -scooters en -fietsen, maar ook bus, metro en trein.de missie is groenere en schonere steden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe pay-off voor de campagne is ‘Get going’. De uitingen zijn te zien in zeven grote steden, met name rondom stations. Op sociale netwerken en via display advertising wordt de doelgroep aangesproken met zinnen als ‘alles ownen, niks bezitten’, ‘altijd last-minute, nooit te laat’ en ‘cut the apps: van tien naar alles in één’. Gaiyo richt zich primair op ‘de stadsmens die altijd onderweg is.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid