Overslaan en naar de inhoud gaan

Gardeners ontwikkelt nieuwe identiteit en campagne Gaiyo

In de nieuwe app Gaiyo worden deelvervoer- en OV-aanbieders samengebracht.
Gaiyo
Gaiyo

Deze week is Gaiyo gelanceerd, een app waarin aanbieders van deelvervoer zijn samengebracht. Aangesloten partijen zijn onder meer NS, Check, Bolt, Cargoroo en Tier. Garderners ontwikkelde de nieuwe merk- & impactstrategie, merkidentiteit, logo en introductiecampagne.

related partner content for mobile comes here

De naam Gaiyo betekent ‘overzicht’ in het Japans. De app geeft overzicht deelopties in de buurt zoals deelauto’s, -scooters en -fietsen, maar ook bus, metro en trein.de missie is groenere en schonere steden.

De pay-off voor de campagne is ‘Get going’. De uitingen zijn te zien in zeven grote steden, met name rondom stations. Op sociale netwerken en via display advertising wordt de doelgroep aangesproken met zinnen als ‘alles ownen, niks bezitten’, ‘altijd last-minute, nooit te laat’ en ‘cut the apps: van tien naar alles in één’. Gaiyo richt zich primair op ‘de stadsmens die altijd onderweg is.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in