Overslaan en naar de inhoud gaan

De nieuwe campagne van Aquacell is wel erg soft, maar dat is precies de bedoeling

De online retailer is er voor de 'nette 35+ers', maar in de praktijk kópen de 45+ers, aldus bureau Propaganda.
Aquacell is na een halfjaar afwezigheid terug in de reclameblokken
Aquacell is na een halfjaar afwezigheid terug in de reclameblokken
Aquacell is na een halfjaar afwezigheid terug in de reclameblokken
Aquacell is na een halfjaar afwezigheid terug in de reclameblokken

Volgens Aquacell, bedrijf in waterontharders, houden alle huishoudelijke apparaten van 'zacht'. In zijn communicatie kiest de online retailer dan ook voor de soft approach. Bovendien is Aquacell naar eigen zeggen, zacht voor zijn producten, zijn klanten én voor zichzelf. 'Wolkom', fluistert een zoete voice-over in de nieuwe tv-commercial die sinds kort in de NPO-reclameblokken te zien is. 'Dat is nou de kracht van zacht.' 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in