Overslaan en naar de inhoud gaan

Greo Belgers vertrekt als group director bij Triodos Bank

Belgers werkte zeven jaar bij Triodos Bank en had veel aandacht voor de internationale activiteiten en de digitalisering van Triodos.
greo belgers
Greo Belgers
greo belgers
Greo Belgers

Greo Belgers vertrekt als group director bij Triodos Bank waar hij group director en lid van het internationale directieteam was. Belgers vertrekt omdat hij 'een mooie en spannende stap' gaat maken, maar kan nog niet melden wat dit is. Wel dat het met innovatie binnen een innovatieve sector is die in een stevige transitie staat. 

related partner content for mobile comes here

Belgers stapte in 2015 over van reclamebureau Dawn naar klant Triodos. Bij het bureau werkte hij al mee aan de eerste strategie voor de bank. Na zijn overstap hield hij zich vooral bezig met de (internationale) digitalisering van Triodos. 

Hij zegt over zijn vertrek: 'Met trots kijk ik terug naar de digitale transitie die we hebben gerealiseerd bij Triodos Bank met heel veel talenten intern, en waarin we steeds verder zijn opschoven naar een Mobiele Bank voor de particulier en een Targeted Channel strategie. Het innovatie denken en echte klantwaarde staan inmiddels naast de missie centraal.' Als voorbeeld noemt hij de recent gelanceerde Impact App. 

'Ik heb met veel plezier gewerkt aan nieuwe operating modellen, zoals het uitrollen van een Marketing Intelligence Hub waarin alle landen samen aan nieuwe datamodellen werken. Mijn laatste business initiatief is de Editorial Board, waarmee alle campagnes en content over grenzen heen gerealiseerd en gestuurd worden.'

Bekijk ook het interview dat Roderick Mirande in CMO Studio had met Greo Belgers: 
Greo Belgers (Triodos): ‘We werden als elitair gezien’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in