Overslaan en naar de inhoud gaan

Shoeby viert nieuwe strategie met lancering campagne

Nederlandse winkelketen slaat de handen ineen met Wisbrun Eastwoord, Herc, N=Content en Dentsu.
Shoeby here for you
Shoeby here for you
Shoeby here for you
Shoeby here for you

Kledingretailer Shoeby heeft in samenwerking met verschillende bureaus een nieuwe strategie en positionering ontwikkeld die onder de aandacht worden gebracht met een nieuwe campagne: 'Here for you'. Met de nieuwe koers verwacht de retailer de verschillende services die het biedt beter onder de aandacht te brengen bij de doelgroep.

related partner content for mobile comes here

Shoeby maakt tegelijkertijd bekend de afzetmarkt te willen verbreden door ook winkels buiten Nederland te openen. 

Verdeling van taken

Shoeby laat weten dat als eerste het bureau Wisbrun Eastwoord aantrok als strategisch consultant om de nieuwe bedrijfskoers vorm te geven. Het bureau Herc heeft vervolgens de verantwoording voor het campagneconcept gekregen terwijl N=Content de vernieuwde contentstrategie verzorgt. De mediastrategie en inkoop valt onder de hoede van Dentsu. 

Welcome to the club of Humans

Onderdeel van de nieuwe strategie en positionering is de merkcampagne met de naam 'Welcome to the club of Humans', geregisseerd door Femke Huurdeman van Canada. 

Daarnaast is er een nieuwe redactieformule die de komende maanden nog uitgebreid wordt door N=content en die sturing moet geven aan een variëteit aan content die verschillende bureaus voor Shoeby zouden gaan ontwikkelen. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Shoeby here for you

'Nieuwe standaard voor service in fashion'

Mitch van Deursen, ceo Shoeby: 'Vanaf dag 1 staan onze klanten, samenwerken en ambitie centraal in ons bedrijf. Dat blijft zo. Want nu is het tijd om met een nieuwe strategie en positionering een volgende stap te zetten om verder te gaan groeien. In binnen- én buitenland. De ambitie is om onze klanten de beste versie van zichzelf te laten zijn. Met onze collectie, onze persoonlijke stylisten én state-of-the-art technologie. Wij willen de nieuwe standaard zetten voor service in fashion.'

Credits:

Brand Consultancy: Wisbrun Eastwood 
Agency: HERC the agency 
Content: N=Content  
Media: Dentsu 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in