Overslaan en naar de inhoud gaan

Fama Volat start PR-tak met Efteling-veteraan Mariëtte Siezenga

Eigen pr-onderdeel past bij de trend waarin campagnes worden aangejaagd door pr-campagnes die voor publiciteit en aandacht zorgen.
Mariëtte Siezenga en pr-consulent Iris van Mourik van Fama Volat
Mariëtte Siezenga en pr-consulent Iris van Mourik van Fama Volat
Mariëtte Siezenga en pr-consulent Iris van Mourik van Fama Volat
Mariëtte Siezenga en pr-consulent Iris van Mourik van Fama Volat

Marketing- en communicatiebureau Fama Volat start een eigen pr-tak en heeft daarvoor Mariëtte Siezenga in de arm genomen. Zij werkte 12 jaar als pr-adviseur bij de Efteling en is sinds 2020 als zelfstandige werkzaam. Siezenga sluit zich als associate pr-director aan bij het bureau.

related partner content for mobile comes here

Fama Volat is gespecialiseerd in merkpositionering en campagnes op het gebied van digital, experience en gedragswetenschap. Het pr-onderdeel, dat gaat werken vanuit de vestiging in Tilburg, is een aanvulling hierop. Het richt zich op pr-campagnes en -evenementen, content- en influencermarketing.

Klanten vroegen erom

De keuze voor een eigen pr-tak past bij de trend waarin campagnes worden aangejaagd door een pr-campagne die voor de nodige publiciteit en aandacht moet zorgen, het zogenoemde earned-first. Klanten vroegen bij Fama Volat ook om ‘een totaalpakket’, inclusief pr. Bovendien wil het bureau zelf zijn campagnes beter over het voetlicht brengen.

Mariëtte Siezenga gaat samen met een team van pr-adviseurs bij Fama Volat aan de slag om merken onder de aandacht te brengen bij media en klanten helpen zichtbaarder te worden. Zij behoudt haar bedrijf DeCommCoach naast haar werk voor Fama Volat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in