Overslaan en naar de inhoud gaan

Nestlé verlengt samenwerking met UM/Thrive

Partijen gaan 2,5 jaar langer met elkaar door.
Nestlé
Nestlé

Nestlé Nederland en UM/Thrive hebben hun samenwerking met nog eens 2,5 jaar verlengd tot en met eind 2023. De samenwerking betreft de volledige crossmediale strategie (offline en online) en de implementatie ervan.

related partner content for mobile comes here

De huidige samenwerking begon drie jaar geleden en in die periode hebben de campagnes volgens Nestlé goede impact gehad op het businessresultaat. Verder zijn er stappen gezet in de digitale transformatie.

Esther Bosman, manager corporate marketing & communications en Bas Hawinkels, corporate mediamanager: ‘Voor Nestlé is het een markt die sterk in beweging is, zowel de consument, het veranderende medialandschap als ook externe factoren zoals covid19. Qua resultaat zijn onze merken sterk overeind gebleven de afgelopen periode: zowel als merk als ook in business en Thrive heeft ons daar goed in bijgestaan.’

Carolien van ‘t Hek, ceo UM Nederland: ‘De samenwerking met Nestlé heeft ons als bureau ook veel gebracht in de afgelopen jaren. We hebben een sterke match qua mentaliteit met Nestlé en door onze geïntegreerde manier van werken hebben we met elkaar grote stappen kunnen zetten met mooie businessresultaten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in