Overslaan en naar de inhoud gaan

Seat daagt Nederlanders uit om soms een andere afslag te nemen

De campagne van het automerk is gebaseerd op het nieuwe ‘guiding idea’: Beat the Expected.

Seat lanceert een nieuwe campagne waarin het Nederlanders uitdaagt om zo nu en dan eens een andere afslag te nemen. Volgens het automerk is het soms tijd om even buiten de lijntjes te scheuren en het hart te volgen. 

related partner content for mobile comes here

De campagne, ontwikkeld door Selmore, bestaat uit een manifest-film en drie zogenoemde ‘how-to-beat’ tutorials. De video’s tonen hoe men 'het hart kan volgen op en rondom de Nederlandse wegen', en dat alles onder het motto: Beat the Expected.

How To Beat Morning Routines - Seat

Net anders

Volgens het bureau Selmore is de campagne het startpunt van dat ‘guiding idea’ ‘Beat the Expected’. Hiermee wil Seat laten zien dat het een merk is in het voorspelbare, grijze, middensegment dat het allemaal net even anders doet, voor mensen die het net even anders willen doen. Het ‘guiding idea’ moet de komende jaren de basis vormen voor alle lokale communicatie: van mentaliteitscampagnes tot acties op de dealervloer.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

How to Beat Traffic Jams - Seat

Optimistisch

Ilka Schreurs, manager marketing van Seat, geeft aan dat het merk de mentaliteit van Seat wil laten zien op de Nederlandse bodem: Optimistisch, open minded en een beetje lef. Die Sunrider Spirit die in eenieder van ons wel leeft, om het af en toe nét even anders te doen dan de massa. Uit je comfort zone. Een kleine verandering geeft vaak al die glimlach op je gezicht.’ 

De video's worden uitgerold op de socials van het automerk en op Youtube. 

Lees ook: KNGF Geleidehonden brengt derde commercial uit in thema: KNGF opent werelden

Credits 

Opdrachtgever: Seat 
Bureau: Selmore Creative Agency
Productie: SODA Amsterdam
Regisseur: Bodhi Le Belle
DOP: Tom Bakker 
Edit: Coen van Berkel, Sander van der Aa
Illustraties: Daan Timmer 
Online: The Compound
Grading: Gary Grade
Geluidsstudio: Sound Circus
Media: Greenhouse Group

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in