Overslaan en naar de inhoud gaan

Michel Nillesen en Marc Pos krijgen dagelijkse leiding IDTV in handen

Nilessen wordt managing director, Pos gaat over productie, Jasper Hoogendoorn gaat verder in de rol van creatief directeur.
Michel Nillesen (l), Marc Pos en Jasper Hoogendoorn
Michel Nillesen (l), Marc Pos en Jasper Hoogendoorn
Michel Nillesen (l), Marc Pos en Jasper Hoogendoorn
Michel Nillesen (l), Marc Pos en Jasper Hoogendoorn

Michel Nillesen en Marc Pos krijgen de dagelijkse leiding in handen van IDTV na het vertrek van Taco Rijssemus, die eerder deze maand werd benoemd tot ceo van All3Media Duitsland, het moederbedrijf van IDTV.

related partner content for mobile comes here

Naast de aanstelling van de nieuwe tweekoppige leiding bundelt IDTV zijn research-, ontwikkeling- en salesactiviteiten in één afdeling, die wordt geleid door Jasper Hoogendoorn in de rol van creatief directeur.

IDTV is het productiehuis dat van onder andere Wie is de Mol, Het Geheim van de Meester, De Verraders en het 5 mei-Concert. Het exploiteert de All3media-catalogus in Nederland en richt zich op de ontwikkeling van nieuwe formats. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in