Overslaan en naar de inhoud gaan

Daikin voor digitale transformatie naar The Valley

Marktleider in oplossingen voor airconditioning en warmtepompen wil verder groeien op de consumentenmarkt.
Daikin
Daikin

Daikin, marktleider in oplossingen voor airconditioning en warmtepompen, gaat samenwerken met The Valley. Deze samenwerking is inmiddels begonnen. Daikin wil zich mede als gevolg van het veranderende klimaat en Europese doelstellingen op het gebied van duurzaamheid meer op de consumentenmarkt richten.

related partner content for mobile comes here

Het doel om nog dit jaar een groot deel van 'de digitale klantreis te transformeren' en complexe materie geschikt te maken voor de consumentenmarkt. Daarnaast zijn er diverse plannen om de exposure van Daikin onder de consumentendoelgroep verder te vergroten.

Bij het grote Nederlandse publiek heeft Daikin de afgelopen jaren aan bekendheid gewonnen als sponsor van schaatsbond KNSB.

Edwin Hoogerwerf, managing director Daikin Nederland: '
Daikin richt zich van oudsher voornamelijk op de zakelijke markt, maar inmiddels hebben we ingezet op een forse groei in de consumentenmarkt. Daarom heeft Daikin Nederland de handen ineengeslagen met The Valley, die mij wisten te overtuigen met sterke soortgelijke cases. Het bureau gaat de digitale transformatie strategisch en operationeel begeleiden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in