Overslaan en naar de inhoud gaan

Stroom wint aanbesteding TNO

Mediabureau blijft verantwoordelijk voor on- en offline mediastrategieadvies, -planning en -inkoop.
TNO
TNO

TNO heeft na een aanbestedingsprocedure gekozen voor mediabureau Stroom, onderdeel van Candid. Het Rotterdamse bureau blijft daarmee verantwoordelijk voor on- en offline mediastrategieadvies, -planning en -inkoop.

Bij TNO werken
 3.500 professionals bij de meer dan twintig vestigingen van TNO aan toegepast-natuurwetenschappelijk onderzoek.

De afgelopen jaren werkte Stroom al samen rond de campagne 'TNO: Zie het voor je'. Niet alleen de merkbekendheid steeg, maar bovenal de inhoudelijke kennis waar het merk voor staat. 

related partner content for mobile comes here

Nathalie van der Put, manager marketing brand & digital bij TNO: 'De campagnes die Stroom eerder voor ons ontwikkelde, hebben geresulteerd in een zeer succesvolle combinatie van content en effectiviteit in zowel on- en offline bereikscampagnes. We kijken uit naar het gezamenlijk verder uitbouwen van het merk TNO en zien de toekomst met veel vertrouwen tegemoet.'

Samantha Catsburg, agency lead van Stroom: 'TNO is een belangrijke Nederlandse innovatie- en kennisorganisatie en het is dan ook essentieel dat we verder bouwen aan de inhoudelijke merkbekendheid. Met campagnes met onderwerpen als mobiliteit, gezondheid en veiligheid willen we Nederland laten zien waar de kennis TNO praktisch van toepassing is voor ons allemaal.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in