Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN tekent bij als hoofdsponsor van de Eredivisie

De telecommer: ' 'Voetbal is en blijft de grootste sport van Nederland en heeft de kracht mensen te verbinden.'
KPN hoofdsponsor Eredivisie
KPN hoofdsponsor Eredivisie
KPN hoofdsponsor Eredivisie
KPN hoofdsponsor Eredivisie

KPN blijft tot en met het seizoen 2024-2025 hoofdsponsor van de Eredivisie in het voetbal, zo maakte het telecombedrijf bekend op de dag dat het seizoen van start gaat. 'Voetbal is en blijft de grootste sport van Nederland en heeft de kracht mensen te verbinden', zo lichtte Mark Versteegen, directeur sponsoring bij KPN, de overeenkomst toe. 'We zijn blij dat we ons hoofdsponsorschap van de Eredivisie verder voortzetten.'

related partner content for mobile comes here

Van 1990 tot 2002 was KPN al hoofdsponsor en droeg de competitie de vorige naam van KPN, de PTT Telecompetitie. In 2014 werd KPN opnieuw partner van de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie en sinds seizoen 2017/18 opnieuw hoofdsponsor.

KPN tot en met 2025 hoofdsponsor van de Eredivisie

The best a man can get

Gisteren maakte de Eredivisie al bekend dat Procter & Gamble met ingang van komend seizoen (2021/22) voor minimaal 2 jaar leverancier ('supplier'), is geworden van de Eredivisie. 'De samenwerking stelt P&G in staat om zich te verbinden aan de Eredivisie en haar 18 clubs. Gillette zal als belangrijkste merk gekoppeld worden aan de Eredivisie. Daarnaast zal het partnership gebruikt worden voor unieke promoties op verschillende merken in samenwerking met retailpartner Kruidvat.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in