Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing Manifest Pim e.a. moet snel leiden tot concrete actie

De wereld staat in brand. De doelen, recent opgesteld door 8 marketingvakorganisaties mogen geen praatstuk blijven.
Marketeers, kom in actie!
Marketeers, kom in actie!
© Shutterstock
Marketeers, kom in actie!
Marketeers, kom in actie!
© Shutterstock

Eind juni zag een nieuw Marketing Manifest het levenslicht. Het manifest (zie link onderaan artikel), dat breed gedragen wordt door een achttal marketingvakorganisaties, formuleert tien doelen binnen de ‘impactzones’ Maatschappij, Markt en Organisatie. De doelen dienen marketeers te inspireren en zijn daarnaast bedoeld om hun rol te ontwikkelen en te versterken. De initiatiefnemers zeiden bij het verschijnen al: ‘De komende maanden zullen de verschillende organisaties onderdelen van het manifest verder uitwerken en aanvullen.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in