Overslaan en naar de inhoud gaan

Alle merken moeten zichzelf eens goed in de spiegel bekijken, roept Lara Molendijk op

In de rubriek 'Wat vind jij nou van?' geeft een vakgenoot haar mening over 't nieuws. Vandaag: Het vertrouwen in merken is op een dieptepunt
Wie wordt het nieuwe Coolblue?
Wie wordt het nieuwe Coolblue?
© Coolblue
Wie wordt het nieuwe Coolblue?
Wie wordt het nieuwe Coolblue?
© Coolblue

Havas komt met internationaal onderzoek waarin het concludeert dat het vertrouwen in merken op een dramatisch dieptepunt is beland. In West-Europa zou nog maar 43 procent van de merken als ‘te vertrouwen’ gezien worden, tegenover 47 procent wereldwijd. De consument zou 75 procent van de merken niet missen als ze zouden verdwijnen en slechts 25 procent van de merken wordt als betekenisvol gezien, zo is te lezen. Wat vindt Lara Molendijk, senior brand consultant bij New Growth Strategies, hier nou van?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in