Overslaan en naar de inhoud gaan

NS kiest na aanbesteding opnieuw voor Merkle Nederland

Het bureau blijft de CRM- en digitale marketingdiensten verzorgen.
Merkle NS
Merkle NS

NS heeft na een request for proposal-traject gekozen voor Merkle Nederland. Het bureau verzorgt sinds tien jaar de CRM- en digitale marketingdiensten voor de vervoerder. Merkle ondersteunt onder meer bij het optimaliseren en ontwikkelen van multidisciplinaire campagnes en is strategisch partner voor advies op het gebied van innovatie.

related partner content for mobile comes here

NS wil met de inzet van data reizigers een steeds betere service bieden en van reisinformatie voorzien, 'persoonlijk en relevant'. Dit wordt onder meer toegepast in persoonlijke communicatie rondom werkzaamheden op het traject van de reiziger. Lianne Kool bij NS geeft aan: ''Er zijn al mooie dingen bereikt, zoals de dynamic content engine die we met Merkle hebben ontwikkeld en persoonlijke e-mails met een blik op het reisgedrag.'

Voor de dynamic content engine wonnen de NS en Merkle vorig jaar een Dutch Search Award voor beste marketing automation. Een volgende stap is een betere synergie tussen NS en NS International die moet leiden tot een betere customer experience, aldus Christine Edelman, client service director bij Merkle. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in