Overslaan en naar de inhoud gaan

Ronald Jansen, Rob Revet en Ed Borsboom starten marketingadviesbureau Mark Stronger

Veel marketeers steken volgens het drietal te veel tijd in de p van promotie. ‘Het moet gaan om de b van business.’
Jansen, Revet en Borsboom
Jansen, Revet en Borsboom
Jansen, Revet en Borsboom
Jansen, Revet en Borsboom

Met achtergronden in marktonderzoek, marketing en media, starten (in die volgorde) Ronald Jansen, Rob Revet en Ed Borsboom marketingadviesbureau Mark Stronger. Het bureau zegt bedrijven te willen gaan ondersteunen bij het ontwikkelen en implementeren van marketing- en merkstrategie, ‘die aantoonbaar bijdraagt aan business kpi’s’. De oprichters staan op het standpunt dat veel marketeers te veel tijd in de p van promotie steken, terwijl het wat hun betreft moet gaan om de b van business.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in