Overslaan en naar de inhoud gaan

Rik Reijnen entertainment director Qmusic

Reijnen komt van Talpa Network.
Reijnen
Reijnen

Rik Reijnen is per 1 september entertainment director bij Qmusic. In deze functie is hij bij de radiozender verantwoordelijk voor de (commerciële) partnerships met evenementen en artiesten.

related partner content for mobile comes here

Reijnen (36) was de afgelopen zeven jaar bij Talpa Network verantwoordelijk voor alle music- en mediapartnerships, zoals Mysteryland, Tomorrowland en alle grote Mojo-concerten. Daaronder vallen bijvoorbeeld de concerten van Marco Borsato in de Kuip en die van Ed Sheeran en Beyonce in de Johan Cruijff ArenA.

Daarvoor werkte hij twee jaar als artiestenmanager van Gers Pardoel voor Modestus Management (bedrijf van Guus Meeuwis) en bij RadioCorp. Bij Qmusic rapporteert hij aan programmadirecteur Dave Minneboo.

Robert Bernink, algemeen directeur Qmusic en directeur entertainment bij DPG Media: 'We hebben grote ambities op het gebied van evenementen en willen ons nog meer richten op samenwerkingen met artiesten en events die bij ons mooie merk passen.'

Ook gaat Reijnen zich volgens Bernink inzetten voor andere merken binnen moederbedrijf DPG Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in