Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen Oosterbaan van Albert Heijn naar Mediabrands

Hij wordt er managing director Marketing Sciences.
Jeroen Oosterbaan
Jeroen Oosterbaan

Mediabrands heeft Jeroen Oosterbaan per 1 oktober aangesteld als managing director Marketing Sciences, de afdeling die bestaat uit dataconsultants, analisten en datascientists werkzaam voor de labels Initiative, UM, Reprise en Yune. Oosterbaan was marketing effectiveness lead bij Albert Heijn en werkte eerder voor bedrijven als HBO, Simyo, Oculon en Sanoma.

related partner content for mobile comes here

Oosterbaan volgt Menno van der Steen op die eerder bij Mediabrands vertrok.

Onno Seelen, coo Mediabrands: 'Binnen onze organisatie is de afdeling Marketing Sciences een van de belangrijkste pijlers. Deze afdeling is er bij uitstek om het verschil te kunnen maken en zorgt via data, tech en zelfontwikkelde tools voor de onderbouwing waarmee onze adviseurs elkaar en onze klanten uit kunnen dagen om het beste uit elke campagne te halen. Wij waren op zoek naar een zwaargewicht om deze afdeling samen met het team verder te ontwikkelen en naar de volgende fase te brengen.'

Jeroen Oosterbaan: 'Het doel van Mediabrands is onze klanten helpen te groeien. Ik denk dat we boven alles kunnen helpen bij die groei via onze kennis van marketingdata en die van de business van onze klanten. En juist op dit vlak van marketing effectiveness en data consultancy ligt een grote ambitie van Mediabrands Nederland.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in