
Trix van der Vleuten vertrekt na twee jaar als chief marketing officer bij KFC. Zij was verantwoordelijk voor het KFC-merk in Nederland, België en Scandinavië. De reden voor haar vertrek is onbekend. Ze meldt zelf via LinkedIn daar haar 'geweldige rit bij KFC ten einde is' en dat de beslissing te vertrekken 'niet lichtvaardig is genomen.' Als hoogtepunten noemt ze de introductie van e-commerce en het (tijdelijk) vegetarische restaurant in Rotterdam. Ook zegt ze binnenkort haar nieuwe stap te melden.
Van der Vleuten vervulde in haar carrière marketingfuncties bij verschillende bedrijven, waaronder Kraft Heinz, FrieslandCampina, Grolsch en Pepsico. Na Kraft Heinz nam ze een korte sabbatical, waarna nog twee interimklussen volgde (onder andere Philips).
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandKFC Northern Europe (onderdeel van Yum! Brands), heeft in Nederland ruim 60 restaurants. Er is inmiddels een nieuwe marketing director benoemd, meldt een woordvoerder desgevraagd, maar de naam weet zij in verband met vakanties nog niet te achterhalen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee