Overslaan en naar de inhoud gaan

CMO Trix van der Vleuten verlaat KFC

Van der Vleuten zegt binnenkort een nieuwe stap aan te kondigen en er is bij KFC Northern Europe een opvolger benoemd.
Trix van der Vleuten
Trix van der Vleuten

Trix van der Vleuten vertrekt na twee jaar als chief marketing officer bij KFC. Zij was verantwoordelijk voor het KFC-merk in Nederland, België en Scandinavië. De reden voor haar vertrek is onbekend. Ze meldt zelf via LinkedIn daar haar 'geweldige rit bij KFC ten einde is' en dat de beslissing te vertrekken 'niet lichtvaardig is genomen.' Als hoogtepunten noemt ze de introductie van e-commerce en het (tijdelijk) vegetarische restaurant in Rotterdam. Ook zegt ze binnenkort haar nieuwe stap te melden.

related partner content for mobile comes here

Van der Vleuten vervulde in haar carrière marketingfuncties bij verschillende bedrijven, waaronder Kraft Heinz, FrieslandCampina, Grolsch en Pepsico. Na Kraft Heinz nam ze een korte sabbatical, waarna nog twee interimklussen volgde (onder andere Philips).

KFC Northern Europe (onderdeel van Yum! Brands), heeft in Nederland ruim 60 restaurants. Er is inmiddels een nieuwe marketing director benoemd, meldt een woordvoerder desgevraagd, maar de naam weet zij in verband met vakanties nog niet te achterhalen. 

Lees ook:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in