Ziggo verwijst naar memorabele tv-momenten in commercial, de kijker mag raden welke
Ziggo geeft de tv-kijker iets te doen in zijn nieuwe, geïntegreerde campagne. Want naar welke tv-series, filmscènes of tv-momenten wordt er in de commercial verwezen?
Ziggo laat daarvoor een dag uit het leven van buurman Ronald zien, te beginnen op een bankje in het park waar hij op zijn mobiel een panna – ‘koekkoek’ - van Ajax-aanvaller Antony tegen Atalanta Bergamo bekijkt.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDaarna zien we in zijn wandeltocht verwijzingen naar onder meer Cruella, The Queen’s Gambit, Casa de Papel en nog een enkele films en series (we geven niet alles weg). De kalende antiheld eindigt thuis op de bank om met zijn gezin een film met Leonardo DiCaprio te kijken.
De symboliek van dit alles mag duidelijk zijn: tv zorgt voor collectieve, memorabele momenten in ons leven, Ziggo zorgt ervoor dat we ze kunnen zien. Het bureau achter de commercial is Go One, het samengestelde team van de verschillende WPP-bureaus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid