Overslaan en naar de inhoud gaan

Hästens kiest voor Michel Bos PR & Consulting

Bureau gaat daarnaast aan het werk voor Allbirds en LVMH (Ruinart en Krug).
Still uit een filmpje van Hästens
Still uit een filmpje van Hästens
Still uit een filmpje van Hästens
Still uit een filmpje van Hästens

Hästens heeft Michel Bos PR & Consulting gekozen als pr-bureau voor de Nederlandse markt. Het Amsterdamse bureau gaat het Zweedse beddenmerk bijstaan en adviseren op het gebied van pr, evenementen en influencer partnerships. Ook gaat het Hästens begeleiden bij de media-inkoop. 

related partner content for mobile comes here

Daarnaast heeft Michel Bos PR & Consulting ook schoenenmerk Allbirds en LVMH (Ruinart en Krug) aan zijn lijst van accounts mogen toevoegen en is het betrokken bij de opening van Benedict Noordwijk, een luxe appartementenhotel aan de kust.

Ter uitbreiding van het team startten onlangs twee nieuwe medewerkers, Isabelle Disse en Luisa Blechschmidt. Disse is senior-consultant bij het Amsterdamse bureau en werkte eerder bij mediabedrijven en luxemerken in de VS en Nederland, waaronder L’Officiel magazine. Consultant Luisa Blechschmidt deed ervaring op bij lederwarenmerk Wandler.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in