HPB trekt creatief-directeur Peter ten Brinke en art-director Mike Hupkens aan
Beide zijn afkomstig uit de hoek van advertising.

Peter ten Brinke (l) en Mike Hupkens

Peter ten Brinke (l) en Mike Hupkens
Peter ten Brinke is benoemd als creatief-directeur bij HPB. Daarnaast heeft het bureau art-director Mike Hupkens in dienst genomen. Zij gaan werken voor merken en organisaties als Grolsch, Asics, Nivea, KPN, Unox en Libresse.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Peter ten Brinke komt oorspronkelijk uit reclame en ‘creative’ digital-design. Hij werkte vooral als copywriter, sinds 2010 bij IN10 Design & Innovation Agency. Sinds ruim een jaar vervulde hij daar de functie van creative-director.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMike Hupkens werkte hiervoor als art-director bij Wavemaker, Yune en Wannahaves. Met de komst van de twee werken er nu ruim meer dan 35 mensen in vaste dienst bij HPB.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid