
Havas Media heeft Pernod Ricard als nieuwe klant. Voor het portfolio van Pernod Ricard Benelux werken Havas Media België en Nederland samen op mediaplanning, strategie en inkoop. Het is de bedoeling dat er 'betekenisvolle connecties' met diverse doelgroepen worden gebouwd.
Francesco Ottaviano, marketing director van Pernod Ricard Benelux, verklaart dat het concern in een fase van grote digitale transformatie zit. 'Havas Media brengt data-driven inzichten en moet helpen met de groei van diverse merken, nu we een nog grotere consumer-obsessed mindset hebben.'
Thijs Muller, CEO Havas Media NL spreekt van Pernod Ricard als een sociaal gedreven concern. 'De merken hebben grote menselijke kracht en dienen vrij precies in de leefwereld terecht te komen van hun publiek, met de juiste mediastrategie.'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express Groep
Pernod Ricard is internationaal één van de grotere drankdistributeurs met rond de 8,5 miljard omzet met merken als Absolut Vodka, Ricard, Ballantine’s, The Glenlivet, Jameson, Martell, Havana Club, Beefeater, Malibu, Perrier-Jouët en Jacob’s Creek.
Het account was eerder ondergebracht bij dentsu.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee