Overslaan en naar de inhoud gaan

Pernod Ricard naar Havas Media

België en Nederland trekken samen op rond mediaplanning, strategie en inkoop.
Pernod Ricard
Pernod Ricard

Havas Media heeft Pernod Ricard als nieuwe klant. Voor het portfolio van Pernod Ricard Benelux werken Havas Media België en Nederland samen op mediaplanning, strategie en inkoop. Het is de bedoeling dat er 'betekenisvolle connecties' met diverse doelgroepen worden gebouwd.

related partner content for mobile comes here

Francesco Ottaviano, marketing director van Pernod Ricard Benelux, verklaart dat het concern in een fase van grote digitale transformatie zit. 'Havas Media brengt data-driven inzichten en moet helpen met de groei van diverse merken, nu we een nog grotere consumer-obsessed mindset hebben.'

Thijs Muller, CEO Havas Media NL spreekt van Pernod Ricard als een sociaal gedreven concern. 'De merken hebben grote menselijke kracht en dienen vrij precies in de leefwereld terecht te komen van hun publiek, met de juiste mediastrategie.'

Pernod Ricard is internationaal één van de grotere drankdistributeurs met rond de 8,5 miljard omzet met merken als Absolut Vodka, Ricard, Ballantine’s, The Glenlivet, Jameson, Martell, Havana Club, Beefeater, Malibu, Perrier-Jouët en Jacob’s Creek.

Het account was eerder ondergebracht bij dentsu.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in