Overslaan en naar de inhoud gaan

Culturemarketingbureau Cashmere wordt onderdeel Media.Monks

Sorrell: 'Het vermogen om hedendaagse cultuur te vangen in effectieve content en zo een divers publiek te bereiken, is een uniek talent.'
Cashmere
Cashmere

S4 Capital meldt de overname van 'culturemarketing' bureau Cashmere. Het bureau uit Los Angeles wordt onderdeel van Media.Monks. Cashmere bestaat uit 150 fte en is gespecialiseerd in het maken van cultureel relevante content en campagnes. Dit doet het bureau voor onder andere Google, Instagram, Facebook, BMW, WarnerMedia, adidas, Netflix, Disney, Amazon en Apple. 

related partner content for mobile comes here

Cashmere ontving meerdere prijzen, waaronder de Cannes Lions Creative Award in 2019, Clio en Webby Awards. Twee jaar geleden werd Cashmere bekroond als Multicultural Agency of the Year, in 2020 als een van de Agencies to Watch en dit jaar als A-List Standout Agency. 

S4 Capital topman Sir Martin Sorrell: 'Het vermogen om hedendaagse cultuur te vangen in effectieve content en zo een divers publiek te bereiken, is een uniek talent. Dit is juist nu relevant gezien de wereldwijde veranderingen rondom diversiteit en purpose.'

Ted Chung, chairman en medeoprichter zegt dat de ambities van Media.Monks om de markt op te schudden past bij de filosofie van Cashmere.

Media.Monks

Cashmere fuseert in feite met Media.Monks, wat sinds begin augustus de merknaam is waaronder alle disciplines vallen. Deze merknaam moet de gezamenlijke achtergrond in creatieve content, data en digital media benadrukken. Media.Monks bestaat uit een team van zo'n zesduizend experts die vanuit 57 locaties in 33 landen werken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in