Overslaan en naar de inhoud gaan

Sander auf dem Brinke en Frank Huiberts starten met The Creative Data Center

Volgens hen is er nog een wereld te winnen met het vereenvoudigen, verbinden en versnellen van creativiteit en data.
Sander auf dem Brinke en Frank Huiberts
Sander auf dem Brinke en Frank Huiberts
Sander auf dem Brinke en Frank Huiberts
Sander auf dem Brinke en Frank Huiberts

Sander auf dem Brinke en Frank Huiberts, oprichters en directie van het databureau Databay beginnen The Creative Data Center. Auf dem Brink en Huiberts stonden eerder aan de wieg van Databay en Etcetera, die nu onder de vlag van netwerkbureau DDB vallen. Het nieuwe bedrijf is gelieerd aan reclamebureau The Creative Shopping Centre, ook opgericht door oud-Etcetera-medewerkers, de facto zijn beide bureaus een break-away van DDB Unlimited. 

related partner content for mobile comes here

Huiberts en Auf dem Brinke kenschetsen het nieuwe bedrijf als een bureau met een creatieve kijk op data, gericht op het realiseren van meer resultaten met minder data.

Volgens Auf dem Brinke en Huiberts hebben bedrijven, marketeers en ook de communicatiespecialisten niet zozeer een tekort aan data en gegevens, integendeel, maar is het concreet toepassen ervan het probleem. Volgens hen is er nog een wereld te winnen met het vereenvoudigen, verbinden en versnellen van creativiteit en data.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in