Overslaan en naar de inhoud gaan

IVRM Reputatie en Frank van den Wall Bake lanceren IVRM Sport

‘Hoogste tijd om de maatschappelijke betekenis van sport voor sportorganisaties en voor sponsors te verbeteren.’
Frank van den Wall Bake
Frank van den Wall Bake
Frank van den Wall Bake
Frank van den Wall Bake

IVRM Reputatie lanceert IVRM Sport. Daartoe gaat het bureau een samenwerking aan met sportmarketinggoeroe Frank van den Wall Bake (78). Hij treedt toe tot het bureau als associate partner (zonder mede-eigenaar te worden). Naast Van den Wall Bake, die naar eigen zeggen zowel optreedt als locomotief als aanjager (‘duwen en trekken’), zitten drie andere IVRM’ers in de stuurgroep sport. Voor de rest put IVRM Sport uit de kennis en kunde van de experts van IVRM Reputatie.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jos Smulders

Mooi, Frank dat je ook aan de gang blijft. Heb zelf ook gemerkt dat we nog steeds een, bescheiden, rol kunnen spelen als het gevraagd wordt. Inderdaad wordt het tijd dat zowel sport alsook sponsor nadenken welke rol ze in het maatschappelijke proces kunnen en soms moeten spelen. Met name als je aan het uiterst actuele onderwerp jeugdzorg denkt, moet hier een rol voor de sport zijn. Voorbeeld Overmars vond ik niet gelukkig want met zijn portefeuille had dit natuurlijk direct invloed op de prestatie. Succes Jos Smulders

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in