IVRM Reputatie en Frank van den Wall Bake lanceren IVRM Sport
‘Hoogste tijd om de maatschappelijke betekenis van sport voor sportorganisaties en voor sponsors te verbeteren.’
IVRM Reputatie lanceert IVRM Sport. Daartoe gaat het bureau een samenwerking aan met sportmarketinggoeroe Frank van den Wall Bake (78). Hij treedt toe tot het bureau als associate partner (zonder mede-eigenaar te worden). Naast Van den Wall Bake, die naar eigen zeggen zowel optreedt als locomotief als aanjager (‘duwen en trekken’), zitten drie andere IVRM’ers in de stuurgroep sport. Voor de rest put IVRM Sport uit de kennis en kunde van de experts van IVRM Reputatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidMooi, Frank dat je ook aan de gang blijft. Heb zelf ook gemerkt dat we nog steeds een, bescheiden, rol kunnen spelen als het gevraagd wordt. Inderdaad wordt het tijd dat zowel sport alsook sponsor nadenken welke rol ze in het maatschappelijke proces kunnen en soms moeten spelen. Met name als je aan het uiterst actuele onderwerp jeugdzorg denkt, moet hier een rol voor de sport zijn. Voorbeeld Overmars vond ik niet gelukkig want met zijn portefeuille had dit natuurlijk direct invloed op de prestatie. Succes Jos Smulders