Overslaan en naar de inhoud gaan

Ziggo gooit reclamecampagne drastisch om: ‘Maak vandaag fantastisch’

De vaste gezichten, twee buurmannen, ruimen na jaren het veld. Daar komen géén vaste characters voor terug.
Maak vandaag fantastisch
Maak vandaag fantastisch
© Ziggo
Maak vandaag fantastisch
Maak vandaag fantastisch
© Ziggo

Ziggo komt maandag 30 januari met een nieuwe reclamecampagne die gezien mag worden als een herpositionering. De merkidentiteit als zodanig verandert niet ingrijpend, het reclameconstruct doet dat wél.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Ed Borsboom

Maak vandaag fantastisch. Werk. Gelukt!

Martin de Munnik

Prima strategie, vaak, veel, kort. Blije mensen dankzij het doel, niet het middel.
Houd het kort, vergeet de lange TVC's echt niet nodig zo zien wij zo vaak in meer dan 1.500 neurostudies.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in